dimarts, 14 de maig del 2013

PUNT DE PARTIDA



Quan vaig arribar a Espanya, vaig treballar de “Au Pair” en la ciutat de Sant Cugat i un any després vaig conèixer a un noi pel qual vaig decidir quedar-me. De seguida, vaig haver de trobar feina. En aquest moment, tenia uns 20 anys i només parlava o xampurrejava castellà.  Per tant, vaig haver de posposar els meus estudis per necessitats econòmiques. Pel que fa als estudis, vaig fer el batxillerat (Lletres) a França, fa uns quants anys, i fa poc vaig estudiar un Cicle Formatiu d'Educació Infantil a Catalunya. Avui dia, fa uns 7 anys que estic vivint a Badalona, i per fi he pogut accedir a la universitat de Barcelona per fer el Magisteri d’Educació Primària.

El motiu pel qual vaig decidir cursar aquesta carrera, és que per mi, ser mestra és tenir la oportunitat de poder transmetre coneixements i valors a futurs ciutadans, participant al seu desenvolupament integarl (cognitiu, motor i moral). D’aquesta manera, considero ser una de les feines més satisfactòria, gratificant i molt enriquidora.



El curs del riu que reflecteix el meu aprenentatge a través de moment de la meva vida que em semblen més significatius:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada